Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

call center icon

 

BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

 

Genel Tanıtım

Türkiye son dönemlerde yaptığı hızlı ekonomik büyüme ile birlikte bunun tamamlayıcı unsurları olan gerek kamu gerek ise özel sektör kuruluşları gittikçe artan oranda nitelikli insan gücü kaynağına ihtiyaç duymaktadır. Bu nitelikli insan gücü ihtiyacı sebebi ile kuruluşların son dönemlerde çağrı hizmetleri merkezi ön plana gelmektedir. Dolayısıyla bu bölümler analitik düşünen uzman işgücüne ihtiyaç duymaktadır. Böylece çağrı merkezi hizmetleri bölümü eğitimi de bu gelişmeye paralel önem kazanmaktadır. 

Programın amacı, istihdam sahası giderek artan ‘çağrı merkezi’ sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanmasıdır. Değişen günümüz koşularında, müşteri odaklı hizmet politikalarının yaygınlaşması, Çağrı Merkezi Hizmetleri sektörünün ön plana çıkmasına yol açmaktadır. Değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, etkili konuşma becerisi olan ve diksiyonu düzgün nitelikli işgücü yetiştirilmesi hedeflenmektedir.

Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön lisans Programı, Büro Hizmetleri ve Yönetici Hizmetleri Bölümü kapsamında açılan dört yarı yıllık bir programdır. Program, 2018 yılında Gümüşhacıköy Hasan Duman Meslek Yüksekokulu bünyesinde, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik bölümü altında açılmıştır.