Amasya Üniversitesi’nin kuruluşunun 20. yılı kapsamında Gümüşhacıköy Meslek Yüksekokulu’nda bir kutlama programı gerçekleştirildi. Akademik ve idari personel ile öğrencilerin katılımıyla düzenlenen programda, üniversitenin 20 yıllık gelişim sürecine vurgu yapıldı.
Etkinlikte, yüksekokulun kuruluşundan itibaren emeği bulunan eski çalışanlara teşekkür belgeleri takdim edildi. Meslek Yüksekokulu’na ismini veren Hasan Duman’a da katkılarından dolayı teşekkür belgesi sunuldu.
Program kapsamında ayrıca 20. yıl kutlamaları çerçevesinde düzenlenen Resim, Fotoğraf, Slogan ve Afiş Yarışması’na katılan öğrencilere katılım belgeleri verildi.
Etkinlik, gerçekleştirilen müzik ve şiir dinletisi ile zenginleşirken, katılımcılar keyifli ve anlamlı anlar yaşadı. Program, toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.





