Meslek Yüksekokulumuz Kalite Öğrenci Temsilcileri Komisyonu, 24 Şubat 2026 tarihinde kalite süreçlerinin değerlendirilmesi ve iyileştirme çalışmalarının planlanması amacıyla toplandı.
Toplantıda;
Öğrenci geri bildirim mekanizmalarının etkinliği,
Eğitim-öğretim süreçlerinde kalite iyileştirme önerileri,
Akreditasyon ve kurumsal değerlendirme süreçleri,
Öğrenci temsilcilerinin kalite komisyonuna katkıları
gibi başlıklar ele alındı.
Toplantıda ayrıca öğrencilerin talep ve önerilerinin sistematik biçimde raporlanması ve ilgili birimlere iletilmesi konusunda görüş alışverişinde bulunuldu.
Kalite kültürünün yaygınlaştırılması ve öğrenci katılımının güçlendirilmesi amacıyla çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

