Toplumsal Katkı Komisyonu’nun 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar yarıyılı başlangıcında planlanan değerlendirme ve planlama toplantısı gerçekleştirilmiştir.
Toplantıda, 2025-2026 Güz Dönemi boyunca yürütülen toplumsal katkı faaliyetleri kapsamlı biçimde değerlendirilmiş; gerçekleştirilen çalışmaların çıktıları analiz edilerek güçlü yönler ile geliştirilmesi gereken alanlar ele alınmıştır.
Ayrıca 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi’nde hayata geçirilmesi planlanan faaliyetler görüşülmüş, bu doğrultuda izlenecek yol haritası belirlenmiş ve görev dağılımları yapılmıştır.
Toplantı, kurumun toplumsal katkı misyonunun daha etkin ve sürdürülebilir bir şekilde yürütülmesine yönelik değerlendirme ve önerilerin paylaşılmasıyla tamamlanmıştır.

